Matt

Jag orkar inte, men vad är det jag inte orkar? jag är ledsen men varför? det bränner.... bakom den hårda utsidan är jag inte inte så hård som man kan tänka sig, jag är skör även jag. varför är jag inte så stark så jag säga vad problemet är? Jo det är för att jag inte kan sätta pricken äver det! Är det för att jag har så jävla dåligt samvete över så jävla mycket, för att jag har vart med om sjukt mycket dödsfall? kan någon snälla säga vad problemet är? Jag vill inte sitta här som ett jävla ont spöke som inte vill göra något? sur som ättika, min omkrets märker ju men jag kan inte svara på vad det är! Jag är ju jämt trött. borde gå och kolla upp men vågar ärligt talat inte.
Jag kommer ingen stans här heller, trodde det skull ebli lättare att skriva av sig men nä, inte alls. men varför skriver jag överhuvudtaget?, ingen läser ju detta ändå!

Jag/vi har/haft funderingar på att lämna stan för alltid. känns ändå inte som om det finns någon framtid här för oss.

Varför kan jag inte visa?. e så trött på mig själv på att jag alltid ska visa alla att jag mår bra när jag inte gör det! varför ska jag jämt vara den starka? Jag


Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag saknar den också. Det gör ont att bli vuxen. Det var det då ingen som förvarnade mig om! Att det skulle vara jobbigt att vara tonåring visste vi alla liksom..! :(



Ska vi gå ut ikväll och försöka släppa taget om allt en kväll? Kramar

Postat av: Maddo

Ja, det skulle jag kunna!

2009-10-31 @ 12:52:02
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback