Matt

Jag orkar inte mer, men vad är det jag inte orkar? jag är ledsen men varför? det är så mycket frågor som snurrar! det bränner... utanpå den hårda ytan är jag inte stark, jag är också en skör individ. Jag gråter men varför? orkar inte visa mig stark mer.. varför gör jag det? Vad är felet? vad är problemet? Jag vet inte, men vill veta. vill inte må dåligt inombords, vill inte vara en surtjärring som intye vill göra något. Jag är trött jämt! varför?, borde kolla upp det men vågar inte, rädd för svaret!
Trött på allt.... allt som händer just nu.. dödsfall på dödsfall.. kan ju inte ens säga ordet längre utan att bli ledsen, känna klumpen i mage å hals.
i min närmsta familjekrets märkte de innan mej. Ja jag vet att jag jämt är grining, sur och trött men jag vet intye varför. kan inte sätta fingret över det.

Jag får inte ut något här hellet. Trodde att det skulle bli lättare att skriva här men nä då. det är ju inte ens någon som läser.

Jag/vi har/haft funderingar på att lämna stan för gott. bara lämna allt. finns ändå inget här för oss längre.

Saknar er så jävla mycket! Vill ha tillbaka er allihop

Vi bara vara liten å njuta av dagen som förr i tiden. vill inte leva i denna värld just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback