Äntligen.......

.......... semester...

två välbehövda veckor fyllda med lugn och otidiga mornar.. Men det regnar som som vanligt.
Dessa två veckorna ska jag bara ta det lugnt och inte göra något särskilt, bara ta hand om mig själv.
Har som mål att gå ut och gå en timme bara, det enda målet jag har.

Det har varit en riktikt jobbig vår för mig både privat och jobbmässigt, har mått jävligt dåligt och har tänkt mycket på det alternativet, men faktiskt alltid rest mig upp igen.

på jobbet har vi en kollega som man inte kan kommunicera med, för hon gör ändå som hon själv vill, vet inte hur många gånger vi har pratat om att göra på ett visst sätt, som ändå inte har blivit så, det gör mig så trött.

men nya tag till hösten hoppas jag på! Jag och E har pratat nu under dessa två veckorna F har varit borta, barngruppen har varit helt annorlunda. Vi har lite ideer som vi ska försöka få igenom men F kommer inte att vara helt nöjd med dem kan jag tänka mig. känns bara som om hon klagar på oss hela tiden, vi gör inte som hon vill. Jag vågar inte säga emot för mycket heller, jag e ju "bara" vikarie fram till Oktober ut. men hoppas på längre, åtminstone året ut.  Känns inte helt okej att starta upp något som kan bli bra å sen får jag gå. då säger jag bara stackars E som ska gå igenom allt en gång till.



Är det meningen att alla tankar ska rulla runt i huvudet? hit och dit! så mycket jag vill men inte kan eller får. det känns som om det inte finns någon ände på dem, baar kringlar runt där uppe. nä bäst att gå å diska färdigt innan jag brinner upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback