Konsult utbildning

Idag är det måndag vilket betyder att jag varit på konsult utbildning samt träff..

Men eftersom kvällen blev rätt sen igår,  hade tänkt att lägga mig när per kom hem som en överasskning när klockan var kvart i tre. då hade han jobbat färdigt. då var jag ju tvungen att prata å gosa med han innan jag kunde somna. Jag somnade väl runt halv 4, 4 eller så. sover som en stock tills...

...klockan 9  då ringer min rektor på de nya jobbet, att jag hinner svara gör mig förvånad, signalen är inte så lång på telefonen nämligen. hon frågar om hon väckte mig(?) nejdå säger jag yrvaket.  hon frågar hur min vecka ser ut och om jag kan komma ut på onsdag, nä onsdag e det lite jobbigt, upptagen hela dan i stort sett.  jag sa att jag kunde komma på tisdag men hon ville ge mig nycklar å schema å så med en gång och det kunde hon inte fixa tills i morgon.. så vi bestämde torsdag kl 14..

jag somnar om och sover väl till ett eller så. farligt att inte ha något inbokat på dagarna. sätter på en maskin tvätt och sätter mig å ringer ett par samtal, kollar restider när jag måste åka hemifrån och inser att det bara e en timme kvar tills jag ska åka tills utbildningen.

Jag är i tid för en gångs skull och det kändes skönt att åka hemifrån till utbildningen, det roliga är att de märker med en gång att något inte stämmer med mig... Jag har gjort något. jo jag har min svarta kavaj och makeat mig med våra, vilket jag inte brukar, eftersom jag oftast inte åker hemifrån. Vi är bara två stycken på utbildningen och det är riktigt givande och jag mår lite dåligt för att jag inte gjort det jag skulle, men jag får inget gnäll för det utan mer tips på hur jag skall göra nästa gång och det känns skönt.

på träffen träffar man alltid glada människor som ger sina tips på hur de gör för att boka in klasser och intervjuer. alla ser så proffsiga ut oxå med sina svarta, röda och några (2) grönaktiga kavajer å kjol. Alltid går man därifrån med nya tips på vad man kan göra.

Nä dags att återgå till frysen å se om det finns något att värma en hungrig mage på.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Maddo

Oj, vad är detta du börjat med? Tell me?





Jag vet inte om han är tvångsvårdad..jag harinte fått någon information om det men jag hoppas att han är det, för sin egen och andras bästa.



Vilken fin blogg du skaffat! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback