Jag HATAR dig.....

..... du din jävla hundägare som gick efter mig och retade upp både min och din egen hund... då såg att jag kom och skulle gå förbi dig..

Jag respekterar att du var på fotbollsplanen med hunderna lösa, det skiter jag i för du hade kontroll på dem å de lyssnade när du tillkallade dem..

men att du så fort du fick syn på mig å min hund kallade in dina hundar för att koppla dem trodde jag var tydligen fel.... Ditt mål var att gå efter mig för att reta upp hundarna.. det märktes när du komgående emot oss istället för att gå den andra vägen runt garaget.. Har du inget vett bakom pannbenet eller? Jo det är klart att hon får gå precis där hon vill, jag äger inte marken men ändå..

Du gick exakt samma väg som mig och skulle absolut oxå gå in i trappuppgången via framsidan som jag gjorde.. 

ÅÅÅ jag e så jävla förbannad att jag skakar... Stackars hund han fick höra mig när vi kom upp trots att det egentligen inte var hans fel.. nu har han iallfall gått å lagt sig, han är avkopplad igen..

nä dags att duscha ska iväg och konsultjobba lite sen, hoppas det går bra iallafall..


Kram å hej

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hoppas du slipper ha den där människan efter dig igen..



Kramar

2009-01-29 @ 20:40:15
Postat av: Anna

Även jag hoppas att du slipper den människan för man beter sig nt så... Tack för de fina orden du skrev till mig :)

Kram pers kusin Anna

Postat av: Anna

Även jag hoppas att du slipper den människan för man beter sig nt så... Tack för de fina orden du skrev till mig :)

Kram pers kusin Anna

2009-01-31 @ 11:21:26
URL: http://annaslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback