HAR HITTAT TILLBAKS....

... efter snart två år.. Vart tar tiden vägen? Någon som vet?, ni kan väl tala om det för mig!
Jo jag gifte mig några dagar efter lunchen. Jag trodde att de hade hittat på något bus eller så men de hade de inte, jag satt under hela lunchen å funderade på när och vad som skulle hända.



OCH NU DÅ?

Jo jag e fortfarande lyckligt gift (om man nu egentligen kan vara det). vi har flyttat, bor nu i en trea  med jä*ligt stort vardagsrum som egentligen är en fyra. Inga bebisar ännu, men skulle det komma är deneller dem riktigt varmt välkommen/na. 

Kandie finns ju inte längre hos oss, hon är i stockholm och jobbar åt försvaret, troligtvis var det hon som hittade hon Carolin som han idioten hade dödat. Hon är också mamma till 11 små valpar. *STOLT* 

Men vi har allas vår Zimba. en trekorsning. 50% Schäfer,  25% Rottweiler och  25% Labrador. Han fyller 3 till sommarn.
Bifogar ett foto imorrn.

Nä nu är det dags att gå tillbaks till sängen.



Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback