Länge sedan nu!

Det var ett tag sen man var här och skrev,typ över ett år sen, mkt som har hänt i livet nu..
Vet inte vad jag ska börja någonstans så därför skiter jag i det och bara skriver så kommer jag säkert på något.

Aj vad jag helt plötsligt fick int i huvudet, vet inte vad det kom ifrån men aj vad ont det gör, men nu tillbaka till mitt liv.

Jag kommer nog att försöka skriva här dagligen nu när jag inte har något att göra på dagarna, måste ju få av mig all energi jag har på något sätt. 

Jag ska gifta mig om en månad ja precis en månad idag är det kvar. vte inte om jag är nervös eller inte men jag är ledsen för att klännungen inte kommit ännu, men hon eller han som jag köpte den av verkar inte fatta att jag tror att jag blivit lurad. men jag hoppas det löser sig snart.

Jag har börjat med att försöka äta rätt,men det kommer väl att gå åt helvete det oxå.

Har fått min nya telefon idag WIeee den nyaste samsungen image7
Gud va kul, just nu ligger den på laddning, Per älsklingen har en likadan, man fick dem när man tecknade abonemang.

Nä om jag skulle gå å göra något vettigt så hörs vi efter min bröllopslunch med två av dem bästa tjejerna som finns Helena och Thess!!! Jag älskar er tjejer

K

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback