Vanlig tråkig fredag

Jahopp då var det Fredag igen, och ännu en skolvecka har gått, SKÖNT...
Vill ha påsklov känner jag men det får inte jag.
Måste oxå snart bestämma mej vad jag ska läsa för något sen i höst... vet nästan iof vad jag ska läsa. Ska bara hitta kurskoderna och skicka in dem senast 15 APRIL. Mycket att göra på denna kurs.. Massa böcker att läsa. Man hinner ju inte med. Ibland undrar jag varför jag började läsa. Hade aldrig pallat att läsa om jag inte haft min underbaraste pojkvän.
Det är lite synd om honom, han ska opereras på måndag i vilket ordning det nu är.
Han var med om en arbetsplatsolycka i somras då han fick ett halvt ton fryst mat över vänster handen.
Vi hade litteratur seminarium idag i skolan då vi gick igenom Olga Dysthes bok, den är världigt intressat att läsa, dentar upp mycket om lärande, men iallafall så skulle varje basgrupp ta upp varsitt kapitel, det var bra för det gjorde de lättare att förstå kapitalerna. efter dem 45 minuterna skulle vi prata fritt men jag hade ingenting att säga.. Jag fick inte ut något ur min mun.. Tur att hon inte pek apå mig och fråga vafd jag tyckte...

Jaha för en vecka sen var jag på Norgebåten vid den här tiden.. det var Najs som faan, inte lika trevliga grannar dock kanske.. festa i rummet är väl lungt men klockan fem på morgonen när man precis har somnat., det var inte ens festa de gjorde, de var att bråka om nån jävla telefon.. haha de hade någ inte ens läst på tvrutorn aatt det skulle vara tyst i hyttområdena vid 22 tiden..

Fortfarande inte hört någonting angående hunden..Vill ju veta även om det blir negativt... Känner att jag går runt och ororar mej hela tiden om hon är våran eller inte. Hon fäller som bara den.. (ett litet tillägg bara)
Vet inte vad jag mer ska skriva.. ska väl fortsätta med att försöka läsa lite i Peatcher, Carrie, eller så blir det så att jag går och kägger mig..

jaja.. kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback